slider-bar

    לחצו על שבוע ההריון לקבלת מידע

    שבוע 7 להריון: כל מה שקורה לך ולעובר

    מעקב שבועות הריון נמשך, ויסתיים לאחר כ- 40 שבועות. הנה כל מה שצריך לדעת, עכשיו בשבוע השביעי

    איור של עובר ברחם בשבוע הריוון שביעי

    התפתחות העובר בשבוע הריון שביעי

    מישהו מתארך שם בפנים

    אמא אהובה שלי,

    הדרך שלנו ממשיכה ומקבלת תפנית דרמטית. אם לפני שבוע 7 שם המשחק היה פעימות הלב, כעת הפוקוס עובר להתפתחות תווי הפנים והמאפיינים הפיזים שלי. אמנם אני בגודל של אוכמנית, אבל לא תאמיני מה אני מספיק כאן:...

    ריק

    אמא אהובה שלי,

    הדרך שלנו ממשיכה ומקבלת תפנית דרמטית. אם לפני שבוע 7 שם המשחק היה פעימות הלב, כעת הפוקוס עובר להתפתחות תווי הפנים והמאפיינים הפיזים שלי. אמנם אני בגודל של אוכמנית, אבל לא תאמיני מה אני מספיק כאן:

    • הפנים שלי מתחילים להיות ברורים יותר, פה, נחיריים ואזניים מופיעים.
    • עדשות העיניים מתחילות להיווצר וצבע הקשתית נראה.
    • זרועות, כתפיים, ידיים, רגליים וכפות הרגליים שלי מתחילות לקבל צורה.
    • הגוף מתחיל להתארך, והצוואר נמתח.
    • המוח שלי הופך מורכב יותר. הגולגולת שצומחת כדי להגן עליו שקופה ועגולה. מי הילד הכי חכם של אמא?
    להמשך קריאה קרא פחות
    כפות מדידה עם עדשים ירוקים ואדומים ביחד עם ירקות למיניהם

    בריאותך ותזונתך בשבוע הריון שביעי

    אמא חזקה כברזל

    לכל אורך שבועות ההריון, התזונה היא מרכיב משמעותי - וכעת מצטרף אלמנט הברזל. העלייה בנפח הדם והצרכים של התינוק המתפתח יכולים לגרום לחלק מן הנשים למחסור בברזל ואף לאנמיה....

    ריק

    לכל אורך שבועות ההריון, התזונה היא מרכיב משמעותי - וכעת מצטרף אלמנט הברזל. העלייה בנפח הדם והצרכים של התינוק המתפתח יכולים לגרום לחלק מן הנשים למחסור בברזל ואף לאנמיה.

    לכן יש להיוועץ ברופא לגבי הצורך בתוסף ברזל- המינון המומלץ לנשים בהריון הוא 30 מ"ג ברזל ביום. ניתן לצרוך תוסף משולב המכיל גם ברזל וגם חומצה פולית. בנוסף, הוסיפי לתפריט שלך מאכלים עשירים בברזל כמו בשר בקר, עוף, קיטניות (שעועית, עדשים) וירקות ירוקים עליים. כדי להגביר את ספיגת הברזל, רצוי לאכול יחד אתו מזונות העשירים בויטמין סי, כגון עגבניות או תפוזים.

    חלב ומוצריו, קפה, תה מפריעים לספיגת הברזל.

    להמשך קריאה קרא פחות
    בקבוק עם תוספי מזון

    דברים נוספים לחשוב עליהם בשבוע הריון שביעי

    לא לשכוח את התוספים!

    תוספי המזון שאת נוטלת - ברזל, חומצה פולית ווטמינים, יעזרו לך להשלים את מה שגופך זקוק לו בשלב זה. אל תתעצלי מלקחת אותם מדי יום, אך זכרי שהם לא באים במקום תזונה מאוזנת וחכמה.

    אישה צעירה מחייכת ואוכלת דגנים מקערית

    מה יקרה בשבוע הריון הבא?

    הבוהן הקטנה מתחילה להציץ

    עוברך ממשיך לגדול בתוכך, האצבעות והבהונות מציצות להן, וגם המפרקים העיקריים; שעה שאת ממשיכה לאכול נכון ולהתאמן.

    למעבר לשבוע הבא

    סימילאק Club - מועדון להורים ולהורים שבדרך לחצו לפרטים

    Privacy Policy
    Terms of Use