slider-bar

    לחצו על שבוע ההריון לקבלת מידע

    שבוע 35 להריון: כל מה שקורה לך ולעובר

    שבוע 35 כבר הגיע והנס שלך עומד ומתבשל לו שם בפנים. מה באמת עובר עליו - ועלייך - בימים אלה? המשיכי לקרוא ותגלי

    עובר ברחם בשבוע הריון שלושים וחמישה

    התפתחות העובר בשבוע הריון 35

    איפה הראש?

    אמא אמא, מה נישמע?

    את מאמינה שאנחנו כבר בשבוע 35? טוב, נו, אני יודעת שקצת לא נוח לך כבר ואולי בא לך שיגמר, אבל היי אמא, דעי שגם כאן בפנים לא תמיד כזה נוח. למען האמת, מתחיל להיות לי פה צפוף. הרי גדלתי מאוד - אני מתקרב לאורך הסופי שלי, קרוב ל-46.2 סנטימטר מכף רגל ועד ראש, וממשיך לצבור שומן חיוני, בעיקר בכתפיים....

    ריק

    אמא אמא, מה נישמע?

    את מאמינה שאנחנו כבר בשבוע 35? טוב, נו, אני יודעת שקצת לא נוח לך כבר ואולי בא לך שיגמר, אבל היי אמא, דעי שגם כאן בפנים לא תמיד כזה נוח. למען האמת, מתחיל להיות לי פה צפוף. הרי גדלתי מאוד - אני מתקרב לאורך הסופי שלי, קרוב ל-46.2 סנטימטר מכף רגל ועד ראש, וממשיך לצבור שומן חיוני, בעיקר בכתפיים.

    עקב הצפיפות הזו, התנועות שלי הפכו השבוע מבעיטות לגלגולים והתפתלויות. אני מנסה להתקבע במצג ראש, כלומר כאשר ראשי מופנה כלפי מטה באגן הירכיים. זוהי התנוחה המתאימה ביותר ללידה, כיוון שהראש הוא האיבר הגדול ביותר.

    הרופא יבדוק ויגלה אם זה כך - קיים גם סיכוי שרגליי מופנות למטה, ואז יתכן שהוא יציע לעשות "היפוך", במסגרתו ינסה להביא אותי למצג ראש- שהראש שלי יהיה מעל האגן, וכאשר תתחיל סוף סוף הלידה, הראש שלי יוביל ואחר כך שאר הגוף ייצא, זו הלידה הכי נוחה וקלה עבור שנינו. אין מה לדאוג - הוא יודע מה הוא עושה, אמא. והעיקר שבקרוב נפגש שם בחוץ, ראש אל ראש.

    להמשך קריאה קרא פחות
    בוס עם מילקשייק תות

    בריאותך ותזונתך בשבוע הריון 35

    סידן כל הזמן

    גם בשבוע הריון זה חשוב להמשיך לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת, ולהקפיד על ההרגלים שסיגלת עד היום. שימי לב, האם את מגיעה לכמויות הסידן הדרושות לך? אולי זה כבר קצת קשה ומשעמם, עם אותם המאכלים שוב ושוב, אז הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להפתיע את עצמך:...

    ריק

    גם בשבוע הריון זה חשוב להמשיך לשמור על תזונה נכונה ומאוזנת, ולהקפיד על ההרגלים שסיגלת עד היום. שימי לב, האם את מגיעה לכמויות הסידן הדרושות לך? אולי זה כבר קצת קשה ומשעמם, עם אותם המאכלים שוב ושוב, אז הנה כמה רעיונות שיעזרו לך להפתיע את עצמך:

    • שייק פירות- הכיני לעצמך שייק טעים של פירות- שייק בננה, או תות או כל פרי אחר, והוסיפו לו עם חלב דל שומן או חלב סויה מועשר בסידן.
    • דייסת קוואקר (שיבולת שועל)- הכיני דייסה מקוואקר בתוספת חלב. את יכולה להוסיף לדייסה פירות או להמתיק אותה עם דבש.
    • טחינה, סלמון וסרדינים הם תוספות נפלאה של סידן - נסי לשלב אותם בתזונה יומית שלך.
    • מרקים- אכלי מרקים כמו פטריות ועגבניות, על בסיס חלב.
    להמשך קריאה קרא פחות
    אישה בהריון בבדיקה אצל רופא

    דברים נוספים לחשוב עליהם בשבוע הריון 35

    מתחילים להתכונן ליום הגדול

    יחד עם בן זוגך, לימדי את הדרך המהירה ביותר לבית החולים, מי יקח אותך לשם בתרחישים שונים של לידה, ומה תכנית הגיבוי למתרחש בבית - טיפול בילדים ו/או בחיות מחמד. ככל שתהיו מוכנים יותר לכל תסריט, כך תגיעו לבית החולים רגועים ותתרכזו במה שחשוב באמת - הבאת חיים חדשים לעולם.

    אישה מכינה תיק ללידה

    מה יקרה בשבוע הריון הבא?

    ברקסטון והיקס קופצים לבקר

    העובר גדל ומתחזק - עצמותיו מתקשות, הוא גדל לתוך עורו ושרירי המציצה שלו כבר מוכנים לפעולה. אצלך, בינתיים, הברקסטון היקסים קופצים ליותר ויותר ביקורים.

    למעבר לשבוע הבא

    סימילאק Club - מועדון להורים ולהורים שבדרך לחצו לפרטים

    Privacy Policy
    Terms of Use